Trebuia sa scriu postul asta la in ceputul anului, nu-i asa? Ei bine nu, pentru ca imi era mult prea lene.

Anul asta nu stiu ce o sa fac…  In mare parte o sa invat, caci media trebuie sa mi-o maresc, adica sa fac meditatii la mate pana la moarte. Eu zic ca de la nota 1.5 in testul initial pana la nota 8 in teza am mai invatat ceva. De copiat nu am de unde sa copiez la examen oricum.

Liceu? Madgearu sau Caragiale, matematica-informatica bilingv engleza. De ce? Pai cum au putut altii, pot si eu, nu? Sau mai bine filologie? Vedem in a 8-a. 😀

Pe langa asta, mi-am dat seama ca am avut un an bun, dar anul asta o sa fie si mai bun. O sa fie cel mai bun, sper. 😀 Sigur o sa fie bun daca o sa ma lase bunica sa-mi pun posterul cu Jim Morrison in sufragerie. :))

Anul asta vreau sa merg in Vama cu bicla si sa merg la RHCP cu toti care au promis ca vin.

 

